16 mrt 2010

't Kan van de behanger zijn, misschien wel van de burgervader van Amsterdam zijn of iemand uit Den Haag.I

Meisje X tussen maag en vingertoppen.

Net wanneer ik denk nu gaat het lukken barst de bel los voor de volgende ronde waarvan ik inmiddels de tel kwijt ben.
Het gevecht, nog steeds, tussen maag en vingertoppen dat mijn tong, die vele zinnen als kerkelijke rituelen buiten jezelf om, inmiddels wel aan kon.
Kapo geweld waarvoor de omtrekkende bewegingen van domme grapjes nodig zijn omdat een zwembad bij elkaar gillen, of de bescheidener versie daarvan binnenshuis nog veel erger is.

Dan, 17.13 u verliezen mijn vingertoppen het weer van mijn buik in zwembadversie.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hi there, this weekend is fastidious for me, for the
reason that this time i am reading this wonderful educational piece of writing here at my home.



my webpage; fake oakleys