20 jul 2010















Onze koninklijke hoogheid werd te vroeg geboren.

'k Heb geen flauw idee hoe laat het was, uit dat goddank nu blote hoofd, zelfs niet van de datum.

Maar 't was in ieder geval een uur of wat vóórdat het stikkedonker was!

En mocht iemand het in zijn of haar hersens halen bij een mogelijk Nederlands-Belgische EK ook maar één kind een ijsbeker op zijn of haar kop te zetten graaf ik hoogst persoonlijk Pim Fortuyn's gebeente op om te zorgen dat de paus aan het werk kan nadat Heer Gozewijn de verkeerde regel heeft gestameld.

Vanzelfsprekend dient als eerbetoon aan 's mans interreligieuze huwelijk de bijbehorende ketelmuziek, uitgebreid met vurvzuelas, gehandhaafd te blijven.
Waarmee maar weer eens bewezen is dat itt de stijfselkist profeterende heksen bij geboortes, net als de BBC, bloedserieus genomen dienen te worden.
Ik was door deze vroeggeboorte in ieder geval niet mijn paard maar mijn gezicht buiten die gestichtsmuren zeer langdurig nog hartgrondiger kwijt maar raakte binnen die hekken nog meer kwijt.
Ik kon niet hard genoeg tegen mijzelf liegen.

Maar ik kan eindelijk in mijn dagboeken zien wanneer die man geboren werd!

Geen opmerkingen: