28 apr 2010

27 april vervolg seksueel misbruik brief Bisdom Haarlem




2 opmerkingen:

greet zei

ZIJN ER NOG BOEKEN VAN DE VOORZIENIGHEID IK HEB ER OOK 4 JAAR GEZETEN IK HEB ER GEZETEN VAN 1958 TOT 1962 EN IK HEB NIET EENS EEN FOTO DUS IK ZOU EEN BOEK WILLEN KOPEN MET VERHALEN EN FOTOS.
IK HEB IN DE WIGWAM GEZETEN.
GROETEN VAN GREET.

inez zei

knap laat, maar zoals je ziet, greet, ik ben aan het werk :-)

En praat me niet van die foto's, als je ook maar enig idee had hoeveel moeite ik daarvoor had gedaan kun je ter plekke gaan gooien met de sterretjes die ik daarbij voor mijn ogen zie dansen!
Het fotoarchief (en ze hebben heel veel!) is bij de congregatie in Bosbeek. En ze zitten er boven op! O.a. dankzij een aantal vroegere Driehuis meiden en niet willen nadenken van de zusters (laat ik vriendelijk blijven ! :-) )

Ik heb een paar weken terug in ieder geval een brochure en een boekje weer op de kop kunnen tikken ooit uitgeleend nooit meer terug gekregen)
(ik wilde perse die foto van de ziekenzaal met Gertrud uit het moederhuis weer hebben,dus...

Je zult er ongetwijfeld het nodige weer uit herkennen, waarschijnlijk net als ik ook wel personen.

Ondertussen nog geen zin gekregen eens iets te vertellen?
Klopt mijn idee dat de Wigwam de groep van Tarcisia was, en Eleonora die Trekvogels had? (dan heb je je slaapzaal in ieder geval al gevonden, neem ik aan?)

Oftewel: er wordt aan gewerkt mefroi, doe maar mee.

Enne uh, dat boek kopen?
Let maar op er is binnenkort vast wel een of andere goochemerd die binnenkort ontdekt dat je op die manier geld kunt verdienen!

Gaten in iemand anders (gestolen) verleden zijn vette handel (aan het worden)!

groetjes